για &

Όροι & πολιτική

Πολιτική Ακύρωσης Nicolas Hotel Apartments

1. Κρατήσεις:
  • Πραγματοποιώντας μια κράτηση, δηλώνετε πλήρη κι ανεπιφύλακτη αποδοχή των πολιτικών διαμονής, κρατήσεων, πληρωμής κι ακύρωσης του ξενοδοχείου.
  • Οι τιμές είναι σε ευρώ κι ανά διανυκτέρευση. Όλες οι δημοσιευμένες τιμές περιλαμβάνουν ΦΠΑ 13% καθώς κι όλους τους νόμιμους φόρους, εκτός του φόρου διαμονής που ανέρχεται σε 0.50 ευρω ανά διανυκτέρευση και βάση νόμου τιμολογείται ξεχωριστά, και δύναται να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση.
  • Οι προσφορές ισχύουν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα και δε συνδυάζονται με άλλες προσφορές. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να μας ενημερώνετε την ώρα της κράτησης σας.

2. Προκαταβολή και πληρωμές:
  • Για την πλήρη επιβεβαίωση της κράτησης σας θα πρέπει να προκαταβάλλετε το 30% της συνολικής αξίας της διαμονής σας, έχοντας ως ελάχιστο ποσό κατάθεσης το κόστος της μιας (1) διανυκτέρευσης.
  • Γίνονται δεκτές οι πληρωμές με μετρητά, τραπεζικά εμβάσματα και πιστωτικές κάρτες. Οφείλετε να ενημερώσετε το ξενοδοχείο κατά την άφιξη σας εάν επιθυμείτε έκδοση τιμολογίου για τη διαμονή σας.
  • Η κατάθεση προκαταβολής γίνεται εντός χρονικού διαστήματος δυο εργάσιμων ημερών από τη δημοσίευση του τραπεζικού λογαριασμού του ξενοδοχείου προς τον ενδιαφερόμενο πελάτη (με αποστολή από το ξενοδοχείο σχετικού μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου το οποίο περιλαμβάνει όλα τα απαραίτητα στοιχεία πληρωμής), διαφορετικά η προ κράτηση θα ακυρώνεται και το δωμάτιο θα απελευθερώνεται.
  • Το ξενοδοχείο έχει δικαίωμα κατά τη λήψη της εισερχόμενης κράτησης να προ- εγκρίνει την πιστωτική κάρτα, ενώ διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει κράτηση, εάν τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας δεν είναι έγκυρα.
  • Αντίγραφο της απόδειξης της κατάθεσης (καταθετήριο) πρέπει να σταλεί στο ξενοδοχείο (μέσω email) άμεσα.
  • Για μη- επιστρέψιμες κρατήσεις (non- refundable), ολόκληρο το ποσό της κράτησης χρεώνεται ταυτόχρονα με την επιβεβαίωση της κράτησης, ενώ τροποποιήσεις και ακυρώσεις δεν επιτρέπονται.
  • Με την άφιξη σας, γίνεται πλήρης εξόφληση του ποσού της διαμονής σας. οποιεσδήποτε επιπρόσθετες χρεώσεις γίνουν κατά τη διάρκεια της διαμονής σας θα εξοφλούνται κατά την αναχώρηση σας.

3. Αλλαγές κρατήσεων κι ακυρώσεις:
  • Η διεύθυνση του ξενοδοχείου παρακαλεί τους πελάτες να ενημερώνουν έγκαιρα με τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία για τυχόν αλλαγές ή ακυρώσεις που αφορούν την κράτηση τους.
4. Σε περίπτωση ακύρωσης η πολιτική μας είναι η εξής:
  • Η ακύρωσης της κράτησης σε διάστημα μεγαλύτερο των 21 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη δεν θα έχει οικονομική επιβάρυνση και είναι στην κρίση του ξενοδοχείου η επιστροφή της προκαταβολής.
  • Για ακυρώσεις κρατήσεων σε διάστημα μικρότερο των 21 ημερών πριν την προγραμματισμένη άφιξη, ο πελάτης χρεώνεται το 30% της συνολικής παραμονής με βάση την κράτηση του.
  • Σε περιπτώσεις ακύρωσης κατά την άφιξη, κατά τη διάρκεια διαμονής ή για μη εμφάνιση στο ξενοδοχείο, ο πελάτης χρεώνεται το 100% της διαμονής με βάση την κράτηση του.

*σε εξαιρετικές περιπτώσεις το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε ακύρωση της κράτησης ή να μεταβάλλει, υποκαταστήσει ή να αποσύρει οποιαδήποτε υπηρεσία, εγκατάσταση ή παροχή χωρίς προειδοποίηση εάν κριθεί ότι αυτό είναι απαραίτητο. Σε αυτή την περίπτωση το ξενοδοχείο είναι υποχρεωμένο να επιστρέψει το σύνολο του ποσού που έχει καταβάλλει ο πελάτης για την κράτηση του, ενώ θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να σας εξασφαλίσει διαμονή σε άλλο κατάλυμα της ίδιας τουλάχιστον κατηγορίας, στην ίδια περιοχή και το οποίο θα προσφέρει παρεμφερείς ανέσεις και παροχές.
  • Για μη- επιστρέψιμες κρατήσεις ( non- refundable), ολόκληρο το ποσό της κράτησης χρεώνεται ταυτόχρονα με την επιβεβαίωση της κράτησης, ενω τροποποιήσεις και ακυρώσεις δεν επιτρέπονται.
  • Η χρέωση γίνεται με πιστωτική ή χρεωστική κάρτα ή τραπεζική συναλλαγή κατά την ώρα της κράτησης.
  • Εάν χρειαστεί να μεταφερθεί ο πελάτης σε διαφορετικό δωμάτιο από αυτό της κράτησης που έχει κάνει κι η τιμή του δωματίου είναι χαμηλότερη, το ξενοδοχείο έχει υποχρέωση να επιστρέψει τη διαφορά.
5. Άφιξη κι αναχώρηση:
  • Κατά την άφιξη σας στο ξενοδοχείο θα πρέπει να έχετε τον κωδικό της κράτησης σας ή το όνομα στο οποίο έγινε η κράτηση, την ταυτότητα ή διαβατήριο σας.
  • Εκτός αν περιγράφεται διαφορετικά στην κράτηση σας, η ώρα άφιξης ορίζεται η 15:00 κι ώρα αναχώρησης 11:00. Το ενδεχόμενο παράτασης ώρας μετά τις 11:00 εξαρτάται από την πληρότητα του ξενοδοχείου, υπόκειται δε σε επιπρόσθετη οικονομική επιβάρυνση ως εξής:
    • Check- out εώς τις 18:00 υπόκειται σε 50% της ημερήσιας χρέωσης και,
    • Check- out μετά της 18:00 σε 100% της ημερήσιας χρέωσης.
  • Σε κάθε περίπτωση οφείλετε να γνωστοποιήσετε το αίτημα σας αυτό στην υποδοχή του ξενοδοχείου κατά την άφιξη σας.

6. Πολιτική παιδιών:
  • Βρέφη και παιδιά κάτω των 4 ετών διαμένουν χωρίς χρέωση με την προϋπόθεση ότι φιλοξενούνται στα κρεβάτια των γονιών τους ή σε παρκοκρέβατο (παρέχεται δωρεάν ανάλογα με τη διαθεσιμότητα).
  • Παιδιά άνω των 4 ετών κι έως 12 ετών έχουν επιπρόσθετη χρέωση η οποία υπολογίζεται σε 50% της τιμής ενηλίκου.
  • Όλα τα παιδιά που διαμένουν στο ξενοδοχείο πρέπει να συνοδεύονται και να βρίσκονται υπό τη συνεχή επίβλεψη ενηλίκου.

7. Πολιτική καπνίσματος:
  • Το κάπνισμα απαγορεύεται εντός όλων των δωματίων καθώς και σε όλους τους κοινόχρηστους εσωτερικούς χώρους του ξενοδοχείου.

8. Κατοικίδια:
  • Το ξενοδοχείο μας δέχεται κατοικίδια ζώα σε συγκεκριμένα διαμερίσματα και μόνο κατόπιν συνεννόησης με το κατάλυμα. Επιπλέον χρεώσεις δύναται να υπάρξουν. Σε περίπτωση που θα ταξιδέψετε με συνοδεία κατοικίδιων ζώων παρακαλούμε όπως ειδοποιήσετε έγκαιρα. Εάν θεωρήσουμε ότι το κατοικίδιο σας προκαλεί όχληση στους υπόλοιπους ενοίκους, θα σας ζητήσουμε να αποχωρήσετε.
9. Συμπεριφορά πελατών:
  • Οι πελάτες παρακαλούνται να μη προκαλούν όχληση, να συμπεριφέρονται κόσμια καθώς και να σέβονται τους υπόλοιπους ενοίκους και το προσωπικού του ξενοδοχείου. Επίσης, όλοι οι ένοικοι οφείλουν να συμμορφώνονται με τους κανονισμούς του ξενοδοχείου, ενώ το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την πρόσβαση ή να εκδιώξει με κάθε επιφύλαξη οποιοδήποτε άτομο του οποίου η συμπεριφορά θεωρείται επικρατέα. Σε αυτή την περίπτωση το ξενοδοχείο δεν υποχρεούται να υποβάλλει καμία αποζημίωση.

10. Ζημιές και φθορές δωματίου:
  • Σε περίπτωση φθοράς δωματίου ή άλλης περιουσίας που οφείλεται σε δόλο, βούληση ή αμέλεια, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να προβεί σε χρέωση του ποσού της ζημιάς λόγω διακοπής των δραστηριοτήτων, στην πιστωτική/ χρεωστική κάρτα του εγγεγραμμένου πελάτη. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν έχει πληρώσει με κάρτα αλλά με μετρητά ή άλλον τρόπο, το ξενοδοχείο θα απαιτήσει την άμεση καταβολή του ποσού της ζημιάς που υπέστη από τον πελάτη αλλιώς επιφυλάσσεται παντός νόμιμου δικαιώματος του.

11. Ανώτερα βία:
  • Το ξενοδοχείο δε φέρει καμία ευθύνη στην περίπτωση που δε μπορεί να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του προς τον πελάτη, ολικά ή μερικά, λόγω περιπτώσεων ανωτέρας βίας ( ενδεικτικά απεργίες, πυρκαγιά, τρομοκρατικές ενέργειες, πλημμύρες, κτλ. )

12. Περιορισμός ευθύνης:
  • Κάθε πελάτης είναι υπεύθυνος καθ' όλη τη διάρκεια παραμονής του στο ξενοδοχείο για τη φύλαξη σε ασφαλές μέρος προσωπικών ή/ και πολύτιμων ειδών, χρημάτων κλπ. Σε κάθε περίπτωση το ξενοδοχείο δε φέρει ευθύνη για τυχόν απώλεια ή καταστροφή τους. Για λοιπά αντικείμενα που φέρει μαζί του στο ξενοδοχείο κάθε πελάτης, το ξενοδοχείο απαλλάσσεται από κάθε ευθύνη εάν η ζημιά ή η απώλεια οφείλεται σε αμέλεια του πελάτη ή των λοιπών προσώπων που διαμένουν μαζί του, τον επισκέπτονται ή βρίσκονται στην υπηρεσία του. Επίσης, το ξενοδοχείο δε φέρει ευθύνη εάν η βλάβη, η καταστροφή ή η απώλεια οφείλεται σε ανώτερα βία ( σεισμός, πυρκαγιά, κλπ.).

13. Εφαρμοστέο δίκαιο- Λοιποί όροι:
  • Οι παρόντες όροι διέπονται από το Ελληνικό Δίκαιο.

14. Ακρίβεια πληροφοριών
  • Ο πελάτης αποδέχεται ότι το ξενοδοχείο έχει καταβάλλει όλες τις εύλογες προσπάθειες να διασφαλίσει την ακρίβεια των πληροφοριών που περιλαμβάνονται στο διαδικτυακό τόπο του.
ESPA